20 Eylül 2011 Salı

HOŞBULDUK İSTANBUL!

New York JFK'den 9 saatlik uçuş sonrası eve geldik. Son maceramızda havaalanında Obama'nın uçağıyla karşılaşmak oldu:) Apronda tam uçuş sırasına girmiştik ki, pilot anons yaptı: "Barack Obama şu an Air Force One ile JFK'ye iniş yaptığı için motor kapatıyoruz. Kendisi alandan ayrılana kadar alandaki tüm uçuş trafiği durdurulmuştur. Mobil aletlerinizi kullanabilirsiniz!" OMG!!! Hemen herkes cep telefonlarına sarılıp durumu eşe dosta dosta bildirmeye başladı. Off şimdi kimbilir ne zaman hareket edeceğiz diye düşünürken bir anons daha "sol tarafta oturanlar pencerelerinden bakarlarsa başkanın uçağını görebilecekler!" Ben sağda oturuyordum. Tam 15 dakika sonra motorlar çalıştı ve kalkış iznimiz verildi. Bu kadar çabucak olmasına hayret ettim. Obama kimseye eziyet etmeden hemencecik alandan çıkıp gitti. Son günlerde hiç vaktim olmadığı için bloga yazıp çıkıyorum, hiç gazetelere bakmadım meğer BM zirvesi için Tayyip Erdoğan'da New York'a geliyormuş. Obama'nın da NYC'ye gelme sebebi buymuş.
Havaalanı demişken JFK Delta Terminali Terminal 3, Bodrum Imsık Havaalanı kadar. Şimdiye kadar gezip gördüklerim arasında bir sıralama yaparsam gördüğüm en donanımlı, büyük ve modern havaalanları sırasıyla; Amsterdam - Schiphol, Paris - Charles De Gaulle, İstanbul - Atatürk Havalimanı. Bu sefer yol o kadar sarsmadı. Aydınlık ve ferah Atatürk Havalimanı'na inmekse çok iyi geldi.

1 yorum: